Thursday, February 2, 2012

APSPDCL JUNIOR ASSISTANTS (LDC) EXAM SYLLABUS

SYLLABUS

100 Multiple Choice Questions based on the syllabus given below:
Section
Subject
No.of Questions
A
Numerical Ability:
(Indices, Ratios, Proportions, Profit & Loss, Mensuration, Algebra, Geometry and Statistics)
30 Questions
B
Language Proficiency:
(Vocabulary, Sentence Corrections, Reading Comprehension)
30 Questions
C
Computer Awareness:
(Basic Fundamentals & Ms Office)
30 Questions
D
General Knowledge:
(Present Current Affairs)
10 Questions

47 comments:

  1. sir

    please send apcpdcl model paper.fsbfaheem@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Please arrange apspdcl Model papers to kadiyya@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Sir ,

    Please Provided Previous model Papers & Any Material.

    ReplyDelete
  4. sir, pls send apspdcl junior assistant exam paper. satyavani_12@yahoo.co.in

    ReplyDelete
  5. sir,
    plz send apcpdcl junior assistant exam model papers
    sri.k.laxmi@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Sir,


    Plz send apcpdcl junior assistant exam model papers

    karim.skgroup@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Sir, please send APCPDCL previous question papers to my Mail-ID padmajavadderaju@yahoo.in

    ReplyDelete
  8. please send apcpdcl junior assistant exam model papers nagamohinni@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Hi Sir ,

    Please send me apspdcl junior assistants model Papers & Any Material. medidijyothi@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Hi ,

    Can you please provide the sample model papers. So that we can move forward.
    Thanks,
    Kumar,
    prasad.

    ReplyDelete
  11. Dear Sir,

    Plz send apcpdcl junior assistant exam model papers & English questions
    sunetha.koduru@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Please send me apspdcl junior assistants previous question papers and model Papers & Any Material. srikanth7887@gmail.com

    ReplyDelete
  13. sir,


    plz send apcpdcl junior assistant previous question papers and model papers...sri.k.laxmi@gmail.com

    ReplyDelete
  14. plz send me model papers n tips to get good nums.getenjali@gmail.com

    ReplyDelete
  15. sir,
    plz send apcpdcl junior assistant model paper to njv.manu@gmail.com

    ReplyDelete
  16. sir,
    plz send the model question papers for APCPDCL(LDC)JR.ASST POST n tips.....genepurirevathi@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Sir,

    Pls send me apcpdcl junior assistant model paper to my id farhaan0511@gmail.com. Also pls tell as to when the exam will be conducted(approximately). Thank u.

    ReplyDelete
  18. send model paper to raghuvaran.tankashala@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Pls send me apcpdcl junior assistant model paper to my id vamshimessage@gmail.com. Also pls tell as to when the exam will be conducted(approximately). Thank u.

    ReplyDelete
  20. please send APTRANSCO junior assistant model paper to tanakalaprakasarao@gmail.com

    ReplyDelete
  21. please send me apnpdcl prevoius papers to bairaharini@gmail.com

    ReplyDelete
  22. please send me aptransco,cpdcl ldc model papers to
    anil.para30@gmail.com

    ReplyDelete
  23. i want previous exam papers n exam pattern. swnd me the answer to boina.ranjithkumar@gmail.com

    ReplyDelete
  24. please send apnpdcl prevoius papers to narayan_reddymba@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. Plz send me apcpdcl junior assistant exam model papers....at
    akp0988@gmail.com

    ReplyDelete
  26. plzzzzzzzzz send me apnpdcl junior assistene exam model papers

    ReplyDelete
  27. please send me apnpdcl previous papers to somaswathi4@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai swathi.this is ranjith from warangal. meeku apnpdcl previous papers dorikithe naku pampandi.pls. boina.ranjithkumar@gmail.com or 9908168319

      Delete
  28. plz send me model papers

    ReplyDelete
  29. Please send me APCPDCL previous exam papers to madhupapagari@gmail.com

    ReplyDelete
  30. plz send the apnpdcl previous papers to anilkumarvbaranam@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Please send me APCPDCL previous exam papers to sardar4quality@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Please send me APCPDCL previous exam papers to vhskyadav@gmail.com

    ReplyDelete
  33. plz send to me apcpdcl model papers and previous papers. my mail id is gsbasis@gmail.com

    ReplyDelete
  34. send model paper to svijay6185@gmail.com

    ReplyDelete
  35. lz send to me apcpdcl model papers and previous papers. my mail id is ravi26teja@gmail.com

    ReplyDelete
  36. z send to me apcpdcl model papers and previous papers. my mail id is vijaydubba@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Hi all Plz send me to rajendarrk@gmail.com .APCPDCL and APNPDCL model papers. Thanks a lot in advance

    ReplyDelete
  38. Please send me APCPDCL previous exam papers to prasad7587@gmail.com

    ReplyDelete
  39. hi... please send apnpdcl model papers to venkirakam@yahoo.com

    ReplyDelete
  40. Hi Sir,

    please send me apnpdcl prevoius papers
    my mail id is mohdmishar786@gmail.com

    ReplyDelete
  41. plz send me apnpdcl junior assistene exam model papers & previous papers to nagraj.mlg18@gmail.com

    ReplyDelete
  42. If any one had the previous Jr.Asst. Question papers pls send
    minumula@yahoo.com

    ReplyDelete
  43. plz send me APCPDCL exam in 17-06-2012 exam paper my mail id ramprasad.srkr@gmail.com, please send me i have APNPDCL exam on 1-07-2012,,,,

    ReplyDelete
  44. sir can you please send the model question papers for APNPDCL Junior Assistant (LDC) to sreekanthraj.goli@gmail.com


    thank you sir

    ReplyDelete
  45. sir can you please send the model question papers for APNPDCL Junior Assistant (LDC) to sreeja.sony@gmail.com.

    ReplyDelete
  46. If any one had the previous Jr.Asst. Question papers pls send
    me, this is my e-mail ID: bykani_sravan@yahoo.com

    ReplyDelete